~~~~ Tüm diziler burada (LOST, Heroes, 24, vb)~~~~

24 Eylül 2007 Pazartesi

PİRİNÇLİ DOMATES ÇORBASI

Çorbanın tarifini buradan aldım. Su miktarı bana az geldiği için artırdum ve asıl tarifteki üzerine tereyağ ve kuru nane yerine sadece taze nane ile süslemeyi tercih ettim. Kendi kullandığım ölçülerle yazacağım.

Malzemeler :

  • 4 adet iri boy domates
  • 1 çorba kaşığı domates salçası (1,5 çorba kaşığı kullandım)
  • 2 çorba kaşığı un
  • 1 çorba kaşığı tereyağ (50 gr margarin kullandım)
  • 1 kahve fincanı pirinç
  • 1 çorba kaşığı zeytinyağı (kullanmadım)
  • 4 su bardağı su veya et suyu (6 su bardağı yeterli geldi)

Yapılışı :

  1. Tencerede yağı eritip, unu ekleyip pembeleşinceye dek kavurun. Rendelenmiş domatesi, salçayı, ve yıkanmış pirinci ekleyerek 1-2 dk çevirin. Su veya et suyunu ekleyip karıştırarak çorbayı pişirin. Kaynadıktan sonra tuzunu ekleyip 5 dk daha kaynatın.
  2. Taze nane ile süsleyip servis yapın.
  3. Afiyet bal şeker olsun.

Hiç yorum yok:

 
I heart FeedBurnerSubscribe in a readerSubscribe in a readerAdd to Google Reader or HomepageSubscribe in NewsGator OnlineSubscribe in RojoAdd ~~~~ Tüm diziler burada (LOST, Heroes, 24, vb)~~~~ to Newsburst from CNET News.comAdd to My AOLSubscribe in FeedLoungeAdd to netvibesSubscribe in BloglinesAdd to The Free DictionaryAdd to PlusmoSubscribe in NewsAlloyAdd to Excite MIXAdd to netomat HubAdd to fwickiAdd to WebwagAdd to Attensa